Türkiye Basketbol Federasyonu ile imzalanan sözleşmeye göre yapılan harcamaların reklam harcaması mı, sponsorluk harcaması mı olduğu.

Avukatların Arabuluculuk faaliyetinde belge düzeni.
13 Haziran 2017
Eğitim danışmanlığı hizmetinde KDV oranı
14 Haziran 2017

İlgide kayıtlı özelge talep formu ve eklerinin incelenmesinden, 16/02/2016 tarihinde Türkiye Basketbol Federasyonu ile şirketiniz arasında “TBF … Sponsorluk Sözleşmesi” imzalandığı, söz konusu sözleşmede şirketinizin saha yanlarındaki LED panolarında reklam yapma, şirketin logosunu televizyon röportajları esnasında röportaj panolarında kullanma ve basın toplantı panolarında tedarik sponsorları bölümünde teşhir etme, şirketin logosunu müsabakalarda kullanılan çemberlerin üzerinde etiket ile kullanma, her sezondaki her maç başına beş (5) normal bilet alma, müsabaka sonucu karşılıklı olarak belirlenecek olan şirkete özel bir ödül verme, bazı maçlarda şirketin eşantiyonlarını dağıtma ve izleyicilerin de dahil olacağı çeşitli yarışma ve tanıtıcı etkinlik düzenleme, televizyon reklam kampanyasında ve diğer mecralarda oyuncuları kullanma hakkına sahip olduğunuz belirtilerek yapılan harcamanın Türkiye Basketbol Federasyonu İktisadi İşletmesi tarafından şirketinize faturalandırılacak bedellerin reklam gideri olarak mı yoksa sponsorluk gideri olarak mı kayıtlarınıza alınacağı hususunda Başkanlığımız görüşünün istenildiği anlaşılmaktadır.